torsdag 6 augusti 2009

Tack tjejer!

Jag har haft en supertrevlig kväll med mammorna!
Middag på Allstar och massor me snack om både de ena och de andra.
Från börjar var vi bara ett gäng blivande mammor som jag knappast hade lärt känna om de inte vore för familjeliv. Vi har snart umgåtts i 4½ år, genom graviditeter, småbarnskaos, trots, syskon, roliga, jobbiga saker.
Alltid har mammorna funnits där, en ventil att klaga, men även att hylla våra älskade ungar, karlar, svärföräldrar, vänner, föräldrar mfl.
Ikväll har vi avklarat relationer, alkohol, sjukdomar, jobb, karlarna, trotsiga bart, sova/inte sova, tiden som aldrig räcker till, sex, föredetta pojkvänner, utbildningar, m.m.
Å jag verkligen älskar dom allihop, barn är ett perfekt tillfälle att träffa folk man aldrig annars skulle välja att umgås med. Å nu är vi ett helhärligt gäng som håller ihop!

Tidigare idag åkte vi in på Nydala när A vaknade. Badade lite, gick på 4H gården, tittade på djuren, och åt middag på Mc Donals.

Den vink jag fick på jobbet fick mig att vackla lite, vad ska ja syssla med i höst. Får se när jag börjar jobba igen åt vilket håll de lutar, beror på om de ja hörde idag stämmer eller inte..?

1 kommentar:

Camilla sa...

Vet iaf lit vad jag skagöra i höst; gå en endags-kurs på floristutb i Vännäs. Alltid ngt :)