torsdag 27 augusti 2009

Jobb, jobb

På jobbet går det inte att logga in på jobbet så jag kunde inte skriva något igår...
Hade som vanligt fullt upp och sov sedan som en kratta, vakade på dåligt humör imorse och sen har det hållit i sig.
Ett telefonsamtal på fm artade sig inte riktigt som jag tänkt mig, fick veta en sak som gjorde mig både besviken och arg... Varför bara inte säga nåt till mig och skippa snacket bakom ryggen?
Bankbesöket gick toppen, nu är de bara pappersarbete och sånt som ska fixas, sen är det iaf en sak som gått enligt planera!

Det finns 2 personer lite på sidan av vårt liv, jag trodde att de va våra vänner men mitt i vår sorg över det som skulle varit så har de hållit sig undan.
M stötte på en av dom på en affär för någon dag sedan, ett märkligt sammanträffade då personen i fråga betedde sig som om inget hänt!
Jag vet vilka som är mina vänner, nu mer än någonsin. Dessa är inte två av dom!

Inga kommentarer: