fredag 3 februari 2012

Har alla tagit helg?

Hade jag suttit hemma idag hade de nog inte blivit mycke plugg gjort.
Nu har jag nästan gjort klart min del av grupparbetet, problemet är bara att ingen annan är inloggad så jag har inte speciellt mycke att göra nu.
Hade vela kika igenom, se vad jag kunde tillföra de andras texter osv.

Ikväll väntas midda hos bästa familjen N, imorron jobbar jag fm och sen är de midda med mammorna som gäller.
På sönda fyller bästa mamma år så henne ska vi fira på förmiddan sen är de jobb igen för mig.
En fullspäckad helg med andra ord, vilket innebär att ja inte har nån vidare lust att finslipa på grupparbetet då.
Datorn får nog följa med mig på jobbet på sönda, dessutom är alla som vill välkommen att hålla mig sällskap en stund. Kvällarna kan va lite lätt småtråkiga ibland :-)

Inga kommentarer: