söndag 12 februari 2012

Oj, vad hände?

Ja har haft så fullt upp att jag helt glömt bort att blogga!
Jobbade fm igår, åt sen middag, bakade, duschade och städade lite mellan varven och sen kom syster, A och mamma och fikade!
Killarna hamnade i garaget, jag och syster i soffan under var sin filt med en chipsskål mellan oss!
Blev sent som vanligt innan vi tog oss i säng!

Imorse klev killarna upp tidigare än vanligt, hann med en liten skotertur innan jag skulle iväg på jobbet!
Hade ett litet konstigt pass odag och började 11. Lika hektiskt idag som igår!
Inte alls avundsjuk på alla som fått vara ute å köra!

Hem, bytte om och iväg på spinning, trodde nästan jag skulle dö! De är nämligen dryga 5 år sen sist, men de gick både lätt och fort!
Nu är barnen lagda, jag har duschat och nu står middag näst på tur!
Sen är det sängen och Wallander som gäller! Tänker inte göra så mycke mer!

Inga kommentarer: