måndag 6 februari 2012

Skönt avbrott!

Lika trött som vanligt så där på måndagmorronen masade jag mig upp efter att barnen va påklädda och klara!
Ett smart drag om ni frågar mig, vinkade av karln och barn fixade frukost och startade datorn.
Fixade lite smågrejer innan grupparbetsdiskussionen skulle dra igång kl 9.
Är ju så där att köra grupparbete när vi bor mellan Umeå och Malmö i vår grupp, men vi gör de bästa av situationen.

Kl 11 hade jag bestämt mig för att packa ihop och möta mamma och syster på stan för lunch. Riktigt skönt att åka hemifrån och äta, annars äter jag oftast framför datorm om jag ens orkar göra någon mat.

Blev en jacka till Lillskruttan, nedsatt från 500:- till 200:-, två termosar och ett halsband. Allt på nedsatt pris och rea!
De är min grej de!

Hade tänkt läsa ett kapitel till innan de är dags att hämta hem småtrollen, sen blir de midda hos mamma.
Blev mycke mat kvar efter hennes kalas igår, då kan man ju inte vara sen att bjuda in sig själv!
Go mat och tårta på en måndag!

Inga kommentarer: