måndag 2 juli 2012

Imorse 04.50 pipipipipipip!

Även om jag inte skulle cykla till jobbet imorse så ringde klockan tidigt!
Första dagen för småtrollen på sommardagis!
06.10 först på plats lämnade bi av dom små, Lillprinsen var lite misstänksam men hittade några nya roliga leksaker!

Fick dock höra vid hämtning att han varit riktigt ledsen 3 gånger och då dög bara storasyskonen!
Den åldersdelning dom gjort i gruppen funkade inte me Lillprinsen så han fick hänga med de stora barnen, tur han är van!

Jag har haft fullt upp på jobbet, första dagen själv och ja måste säga att de har gått bara fint!
Fick för första gången cykla hem i linne så nu hoppas jag denna lilla värme kan stanna!

En härlig em ute i solen med lek och altanhäng!
Nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa lite tidningar som mest bara växer på hög!

Inga kommentarer: