onsdag 25 juli 2012

Weekendresa!

Karln som är hemma, har semester och myser med småtrollen hela dagarna ville åka iväg med husvagnen på en liten tripp innan den riktiga semester drar igång.
Vi gör därför en lite längre helg på en camping en bit utanför stan.

Ikväll har jag handlat, packat, röjt de värstas hemma och fixat med en massa annat som måste göras.
Mös extra länge med Lillprinsen när jag nattade honom och bytte sen bara säng och la mig med de andra två och såg Tsatsiki, morsan och polisen.
Telefonen ringde och jag upptäckte att klockan redan var 21,45. Jag som skulle lägga mig tidigt ikväll då kroppen och huvudet varit helt slut varenda dag denna vecka.
Men icket då. Favoritfikat är i magen, grovbröd med kalkon, ägg och avokado.

Nöjd och uppladdad inför veckans sista morgoncykelpass kan jag nu dra mig mot sängen!

God natt!

Inga kommentarer: