tisdag 26 mars 2013

En helt vanlig tisdag!

Upp långt innan tuppen, 05.20 ringde klockan och idag var de inte för ett gympass utan för att vi alla skulle upp och iväg så snabbt som möjligt!
Barnen klädde vi halvsovandes och som vanligt protesterades de mot tandborstningen.
När alla barn var lämnade åkte jag med karln till "fel" del av stan och fick promenera 45 min för att ta mig till jobbet!
En härlig morgonpromenad, speciellt i sol och bara någon minusgrad!

Fick skjuts hem ända från jobbet och slapp traska en bit för att få lift hem!
Jag var först hemma och fick äran att börja med maten, kylskåpsrensning! Maten räckte inte till mig så jag fick improvisera ihop en omelett med kalkon, tomat, paprika och spenat + en massa sallad och kokta grönsaker!
Perfekt uppladdning inför danspasset!

Inga kommentarer: