tisdag 26 mars 2013

Livet är bra orättvist!

Jag vill inte att någon ska drabbas av sjukdomar eller skador, jag vill inte att någon ska behöva dö eller leva svårt sjuk!
Tyvärr är de inte så livet ser ut, men man tänker alltid "de händer inte mig".
För ett tag sen var vi så nära mardrömmen vi någonsin varit, och hoppas vi aldrig kommer närmare.
Men vårt besked var positivt, tack och lov!

Idag fick jag en fruktansvärt tråkig nyhet, en bekant till mig, har fått ett fruktansvärt besked. Tumör i hjärnan... Man, tre små barn, kvinna mitt i livet!
Jag önskar verkligen att de ska visa sig vara godartat, visa sig att allt kommer gå bra.
Det är sånna här dagar man biten sig i tungan och mår illa över sig själv när man gnäller på sömnlösa nätter, matvägrande barn, stressig dag på jobbet eller seggubben på E4an..
Jag tänker på er och håller alla tummar och tår jag kan för att detta ska gå vägen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara instämma, så fruktansvärt tråkigt. En hemsk mardröm som drabbat en fin människa :(

/Maria L

Sandra sa...

Ja visst är de helt fruktansvärt! :-(