tisdag 12 mars 2013

Halsont!

Igår hade jag riktigt ont i halsen och örat började kännas på kvällen. Imorse vaknade jag med knappt någon känning alls i halsen, bara lite snuva!
Hoppas de stannar där och inte blir så långdraget!
När de gäller träning så går jag efter läkarens ordination, mer träning...
Nä, men tvekar man då kör man. Är man sjuk vet man de och då låter man bli. Där emot skulle jag aldrig köra ett löppass eller ett riktigt hårt konditionspass.

Istället för att sitta på en bänk och surfa medan storgrabben spelade innebandy så körde jag ett kort pass på gymmet där mage och armar stod i fokus!

Middagen, chicken nuggets med sweet chilisås och ris smakade riktigt gott när vi kom hem!

Nu har jag just kommit hem från kvällens dansträning, roligt som vanligt och har vi inte rullat höfter förr så har vi gjort de ikväll!
Så nu är kvällsfika sista punkten innan sängen!

Inga kommentarer: