lördag 28 december 2013

God fortsättning!

Hektiska dagar har det varit. 
Sov hos mamma på jul och blev kvar halva juldagen. 
Sedan kol barnens farmor på besök med lite julklappar. Hon var anlitad som barnvakt så lagomt till middag smet jag och M över till syster och A för middag och lite förfest innan hemvändarkvällen på puben!
Förfesten var trevlig! Men jag insåg rätt snabbt att de där med puben inte var min grej. Fulla dryga människor!

Annandagen bjöd på annandagsrea, shopping, trängas med miljarder andra människor, handla mat och sen andas ut när vi väl var hemma igen!
Avslutade julledigheten med att dansa till High lights. Inte så många kändisar på dansgolvet men trevligt ändå!

Lätt trött genomförde jag en långdag på jobbet men blev bjuden på middag hos mamma som redan hämtat barnen. Lite lyxigt!
Har dessutom testat brandlarmet, de tjöt fint, och jag konstaterar att de där med att göra upp eld fixar andra bättre än jag! 

Inga kommentarer: