fredag 6 december 2013

Julkalendern - 3. Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Jag älskar julklappar, och eftersom jag fyller år dessutom just innan jul så räknar jag med dubbelt upp, nästan iaf!
Egentligen är det ingenting speciellt jag verkligen behöver, men jag skulle vilja ha ett par promenadskor från Merrell som är vattentäta. Förstå hur mycket trevligare det skulle vara i vinter om jag slapp vara dyngsur om fötterna efter att ha traskat i snön runt hela byn varje dag!
Finns bla. på Stadium för nätta 1499:-

Har även länge önskat mig ett par skidor, i flera år faktiskt men de blir liksom aldrig av. I år undrar jag om de ska bli just i år jag köper mig ett par skidor.

Dom här från Sportamore men jag har även kikat in några alternativ på Intersport i stan.

I övrigt så är de aldrig fel med presentkort på fina heminredningssaker, träningskläder, en helg utan barn på något trevligt hotell eller kanske en liten semesterresa?!

Inga kommentarer: