fredag 18 september 2009


DAGENS VILL HA: Bättre humör
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisbrallor och blå t-shirt med londontryck
DAGENS SMINK: Helt naturell
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: De mesta blev inte som ja tänkt mig, men prommisen blev iaf av
DAGENS LÅT: Mix megapol
DAGENS PLANER: Lägga i säng A, sen lägga mig i soffan och se idol
DAGENS SAKNAD: Som vanligt...
DAGENS DUMMASTE: Pli på mig själv, eller rättare sagt avsaknaden av självdiciplin
DAGENS SJUKA: Tiden gick jäkligt snabbt när jag gjorde typ ingenting!
DAGENS DROG: Ensamheten
DAGENS ROLIGASTE: Bilderna vi tog
DAGENS FAVORIT: Handlingen som tog nästan en timme för allt folk jag stannade och pratade med
DAGENS KÖP: Massor med saker, 418:- stannade summan på. Men nu kan jag baka inför helgens kalas och även grilla m.m imorrn
DAGENS GODIS: Lär bli lite mörk choklad till mitt kvällste åsså slank ju lite kanter av chokladkakan ner
DAGENS HUMÖR: Likgiltig, men nu har de dåliga humöret övertaget
DAGENS ORD: Sluta
DAGENS KOMMENTAR: SLUTA SKRIK!

Inga kommentarer: