tisdag 22 september 2009

Lite för sent...

Jag inåg lite för sent att jag gjorde en överbokning.
Inte alls rätta dagen då de inte fanns ett rum att uppringa i hela Umeå!
Krävdes 1 timmes övertid 12 samtal till olika hotell, en liiiten bortförklaring och en sväng ut till Teg för att lösa problemet.
Jaja, nöjd och glad fick jag iaf till slut åka hem.
Fick även veta att min kollega fick sin andra son i morse.
Jag är jätte glad för hennes skull, men en liten del av avundsjuka och sorg drog över mig.
Ett par dagar till och livet hade varit annorlunda!

På väg hem ringde jag mamma som ja hoppades skulle bjuda på midda, istället erbjöd sig syster att hämta barnen och sen bjöd hon oss på midda.
Kom dessutom hem med två stora buskar som nu är nergrävda i rabatten.

En fråga och ett enkelt svar, kanske behövs det inte mer?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland behövs det mer även om det kanske räcker med det som är.
Härlig 16-års present! Varför ens få för sig att säga så?