måndag 14 september 2009

Ny vecka...

Så var det måndag igen!
Helgen var lugn och skön.
I fredags var vi bjudna på Droskan hela familjen, mycke trevligt och god mat. Sen hamnade vi här hos oss till sena natten.

Lördag hade vi besök hela dagen av svåger, svägerska och barnens kusiner.
Karlarna höll till i garaget hela dagen, barnen sprang ut och in å jag och A satt mest och surrade.
Alltid lika trevlig om än lite för sällan.
Kvällen blev lugn, vi for till mamma på macken och åt middag och sen såg vi film resten av kvällen.

Söndag var mest en slappardag, jag sov på soffan medans barnen såg film på morronen, sen somnade jag igen när A sov efter lunch.
Men efter mellis drog vi igång med lite städning och sen for jag iväg på träningen.
Alltid lika skönt att avsluta helgen med träning.
Hamnade visselige i soffan framför en film efter de, men de behövdes.

Dagen har jag som vanligt spenderat på jobbet, sen en snabb vända hem för att hämta S och lämna A hos mamma. Sen åkte jag och S tillbaka till stan och på sjukan där han skulle få en spruta.
Blev sen kvar hos mamma på sen middag när vi hämtade A.

Nu sover barnen, tvätten är hängd och ja trodde de va idol på tv ikväll...
Ack så fel jag hade. Kanske skulle umgås med mannen istället :-)

Inga kommentarer: