tisdag 1 juni 2010

1 Juni

Helt galet, 1 juni de är ju snart sommar!
Ett par veckor kvar till midsommar.
Vad ska alla göra då? Vi har inga planer alls...
Vill inte åka så långt, helst skulle jag vilja vara hemma. Men samtidigt så orkar inte jag stå för fiolerna själv med allt vad mat å sånt heter.

Knytiskalas hos oss, någon?

Idag ska jag vika tvätten som stått i flera dagar. Blir ju inte direkt mindre...
Sen ska jag nog vila en stund på soffan, nätterna bli bara värre och värre så jag behöver lite vila på dagen.
Barnen ska hämtas tidigare idag, man får hjälpa till ibland.
Vad vi sen ska hitta på vet jag inte. M skulle bli sen hem så de kanske blir en sväng på bibblan eller nåt efter middan.
Måste ju roa oss med nåt!

2 kommentarer:

Emma sa...

Som du säkert redan vet så åker vi till lycksele, hade gärna haft knytis med er men vi hinner säkert med det någon annan gång.. Grillsäsongen har ju just börjat. :)

Unknown sa...

Hade också gärnat haft knytis med er. Men vi åker till Vilhelmina med Magnus tjocka släkt. Kram