onsdag 30 juni 2010

Nytta göra

Har varit riktigt duktig på fm.
Ringde fk för att få lite klarhet i alla blanketter som ska fyllas i för min sjukpenning, sen ringde jag jobbet och fick nästan alla uppgifter jag behövde, lite jobb får jag göra själv när jag kommer hem.
Räkna alla arbetade timmar under 2009, tjohoo..?
Sen satte jag mig ner och skrev en hel novell på de två "uppgifter" fk ville ha.
Beskriv hur din arbetsdag ser ut och hur påverkar din sjukdom din förmåga att arbeta.

Har även mailat min handläggare på ams med alla uppgifter hon behövde och ringt till ansvarig på "sommardagis" och lämnat tider och lite andra uppgifter om barnen.

Ja hela fm har gått åt till telefonsamtal och skriverier.
Lunchen är intagen och A sover, karln diskar och S cyklar med sin nya vän.
Funderar på en stadstur när A vaknar för att se om vi hittar någon present till systeryster?

1 kommentar:

zalina sa...

Enligt min nedräknare har jag endast 48 dagar kvar idag. Jajjemen jag är i 33+0 (början på v34) så räknar i alla fall jag.