tisdag 8 juni 2010

En inbjudan i min brevlåda


Sist vi träffade vännerna fick vi vet att de vankades 30-års fest i slutet på juli.
Sen dess har jag lite i smyg gått och hoppats på att de skulle göra slag i saken och slå till me bröllop också.
Idag damp det ner en inbjudan i brevlådan.
Läste inte så jätte noga just då, kanske för att jag redan förväntade mig en festinbjudan med datum och tid. Efter en liten stund inser jag att det står kombinerat bröllop och 30-års kalas!
Gisses va roligt! Som vi har väntat på detta!
Jag har fixat barnvakt till de två trollen, bästa E ställer alltid upp!
Nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att bäbisen i magen stannar just där så vi får vara med!

2 kommentarer:

Elin sa...

Men vad Gullig S är! Klart han måte komma och leka med Allis. :)
Jag jobbar ju till 15 alla vardagar i juni, men ni kanske har lust att komma på middag någon dag nästa vecka, hur har ni det då?
Kul med bröllop föressten!

Sandra sa...

Jag hoppas verkligen att ni kommer att kunna vara med. Kram