tisdag 8 juni 2010

Besök och pyssel

Gårdagen förflöt i ett rasande tempo.
Hann med lite nytta me mamma på fm, sen hem och röja och äta lunch innan jag fick besök av J och O.
Surr och massa fika!

Karl och barn kom hem efter mellis så då blev det full fart här hemma.
S bestämde att vi skulle ha picknick till midda, så vi tog ut filtar och åt palt i kosor mitt på gräsmattan.
Funkar fin fint!

Sen var det dags för pyssel med tjejerna.
Är skönt att komma hemifrån och dessutom får jag massor gjort när jag inte sitter hemma och kan plocka i en massa annat under tiden.
Ska kanske försöka få en de sista bilderna så jag blir helt klar och kan påbörja något nytt till hösten då vi fortsätter.

Kom hem rätt sent men fastnade framför CSI och somnade alldeles för sent.
Tur vi kunde ha mysmorron i morse. Barnen åt välling och såg barnprogramm medans jag fick slumra vidare.
Cyklade iväg med barnen och har nu fått i mig frukosten.
Ska betala en saftig räkning, registrera vattenförbrukningen, hänga en tvätt, duscha och sen lägga mig i solstolen och läsa ut min bok så jag kan påbörja en ny!

Inga kommentarer: