onsdag 23 juni 2010

Onsdag...

Fick besök av E och Diezel imorse. Gick en prommis och sen hamnade vi på baksidan för att plantera lite blommor.
En snabblunch och sen iväg till bm.

De gick väl sådär idag, järnvärdet va botten, men resten av mina värden toppen.
Bäbis mådde troligtvis bra, lite höga hjärtljud under rätt lång tid så nu blir det ett nytt besök på specen imorrn för att se hur den där inne har de.
Ska nog diskutera lite kring mina sammandragningar som bara blir kraftigare för varje dag också.


Skönt iaf att dom håller koll på mig. Kanske skulle jag inte va lika orolig om inte alla andra runt mig var det, men å andra sidan så minskar de ju risken för att de skulle hända något.
Jag hoppas bara på att de inte förbjuder mig att åka på vår inplanerade semester på sönda!

Inga kommentarer: