fredag 18 juni 2010

Så kom regnet

Eftermiddan har vi mest spenderat inomhus.
Läste ut Hypnotisören medans lillskruttan sov.
Hann precis somna också innan hon vaknade, så är de nästan alltid.
Just när hon går och lägger sig är jag inte alls trött, men just innan de är dags att väcka henne så blir jag så trött att de knappt går att hålla upp ögonen.

Så även idag, men vi tog fram guitarr hero och spelade lite.
Jag fick fortsätta efter middan medans barnen va ute och sprang i regnet.

Nu har just jag och A sjungit lite sing star.
Killarna försvann ner i källaren och nu gissar jag på att även A befinner sig där nere eftersom de blev helt tyst!

Om en stund är det dags för kvällsfika och läggning av barnen, sen tror jag bestämt att lite popcorn skulle sitta fint.
Måste ju hålla mig vaken tills jag hämtat hem partybrudarna som är ute i nån skog någonstans...

1 kommentar:

Johanna sa...

va tyckte du om boken..? =)