tisdag 27 juli 2010

Chokladbollar


Jag och barnen drog igång lite bak efter middan.
Chokladbollar, alltid lika uppskattat.
Tyvärr har vi nu pärlsocker över hela köket men jag har lite snällt berättat för min karl att jag inte tänker städa utan han får se till så hemmet ser städat och snyggt ut när jag kommer hem från sjukhuset istället.
Jag har färgat håret också, vågade inte göra de innan bröllopet i lördags ifall de inte skulle bli bra.
Bra blev de men väldigt mörkt.
Fast ja vet att de brukar mattas av efter ett par tvättar så ni känner nog igen mig ändå.

3 kommentarer:

zalina sa...

Åh, du är en ÄNGEL. <3

Lampan heter: LJUSÅS SALBO och kostar 299:- men finns både i vit och i grön men det är såklart den vita jag vill ha1!!!!!!!!

zalina sa...

Ingen fara, det är inte världens stress! Jag känner mig redan trygg då jag vet att den är på väg att bli köpt, om du förstår :)

Nå, fått tid för kejsarsnitt snart? :) När?

Jag längtar efter våran älskling så mycket nu!!!!!

zalina sa...

19/7? Du menar väl ändå 19/8?