onsdag 21 juli 2010

De bättre av två dåliga val

Jag ringde läkaren imorse och sa att jag bestämt mig för att vänta till nästa vecka.
Både Luleå och Sundsvall känns på tok för långt hemifrån och chansen att få vara kvar i Umeå nästa vecka kan finnas.
Ska dock ringa honom på måndag och då ska ha se hur de ser ut på Barn 4, är läget lika som nu så kollar han med Skellefteå om de kan ta emot mig för då är bäbisen 1 vecka äldre.

Jag väntar iaf inte längre än till nästa fredag, isf får de skicka mig dit de finns plats och han förstod. *kors i taket*

Jag vet inte om jag valt rätt, ena stunden känns de som så medans i nästa vet jag inte hur jag ska klara av allt i minst en vecka till.
Jag är på bristningsgränsen hela tiden och tårarna lurar bakom ögonlocken.
Att inte sova och ha konstant ont är jobbigare än vad många kan tro.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kram på dig vännen! Snart är bebisen ute! :-) Håll ut!

Jenny sa...

Vi alla håller tummarna. Lycka Till.