onsdag 7 juli 2010

Dagens projekt

Kollade yr imorse och såg att jag skulle ha 1½ timme på mig att riva i lite kartonger innan solen skulle tittta fram.
Kl blev 10 men solen lös med sin frånvaro.
Tur va väl de eftersom de lilla jag skulle plocka fram resulterade i att jag slet ut alla 4 garderober i datarummet för att få plats me de nya som skulle in.
Tillslut 3 timmar senare kom mormor och morfar och avbröt mig, då hade även solen intagit sin plats på himlen.
Följde med mormor och morfar hem till mamma och fick i mig lite lunch + lite välbehövlig vila i solstolen.

Väl hemma igen städade jag ihop så golvet gick att se, så nu är jag klar med projekt nr 1.
Men som vanligt så måste jag nu röja på lite andra ställen för att få plats me de jag flyttat på.
Men de blir en helt annan dag!

Funderar på lite fika, sen blir de sängen.
Har en fullspäckad dag i stan imorrn och jag måste ladda inför läkarbesöket!

Inga kommentarer: