lördag 3 juli 2010

Middag med vännerna

Igår kom vi hem från en helskön semestertripp.
A klarade sig hela vägen hem utan att bli åksjuk och kräkas.
Sen hade vi en rätt lugn em, tömde husvagnen på all mat och kläder sen blev det pannkaka till midda. De va de enda barnen längtade efter.

Senare kom syster som skulle sova över. ¨
Vi tog oss en sväng på macken och hyrde film, så när barnen var lagda såg vi Farsan sen väntade sängen även för mig.

Imorse vaknade jag med värsta "mensvärken" men inte hade jag tid med något förlossningsbesök inte eftersom vi har haft främmande ikväll.
Å nu när jag haft de hela dan utan att något annat hänt så är de nog ingen fara.

Har haft S, M, E & E här på midda. Lika trevligt som vanligt.
Barnen lekte på så bra och vi fick oss en god grillmidda.
Jag hoppas, hoppas att bäbis får vara kvar i magen till efter den 24:e så jag får vara med på deras stora dag!
Annars får de bli som M säger, han går dit och filmar i kyrkan och sen får jag se filmen!

Mätt och belåten sitter jag nu i soffan och vilar magen.
Funderar på om jag orkar äta nå godis när de börjar en film om en stund.
Men jag tror de blir sängen och somna till filmen istället.

Imorgon är en annan dag!

Inga kommentarer: