torsdag 2 september 2010

Morgonens bestyr

Skulle lämna barnen lite senare uppe vid Torpet då de skulle gå till skogen idag. På så sätt behövde jag inte gå lika långt. Men morronpigg som S är så var barnen klar strax efter 8 och fick gå ut på gården och leka.
Hade tänkt ta mig en prommis när jag lämnat barnen, men jag blev så hungrig att frukost hemma lockade mer, hinner nog med en prommis efter nästa matning.

Så nu är frukosten intagen och under tiden har jag roat mig med att skicka in BB bilden, kikat runt lite och läst några bloggar.
Nu ska jag se om jag hinner vika och lägga in all tvätt innan Lillprinsen vaknar.
Sköt på de tråkiga och prioriterade lite lugn tid framför datorn med en kopp te medans han sov.
Nåväl de behövs de me, lägga in kläder i garderober med ett barn på armen går fint, bara jag hinner vika.

Inga kommentarer: