lördag 27 november 2010

De blir en lååång dag

För en timme sen sa karln hejdå och gick ut genom dörren för att återvända om ca 12 timmar.
De sista barnen lovade honom var "Ja vi ska vara snälla och lyssna på mamma"
De räckte 5 minuter ungefär.
Åh vilken ljuvlig dag de kommer bli om detta ska fortsätta.
Tre dagar i rad hemma med bara mig är inget de uppskattar.

Vi ska iaf försöka ta oss på lilla Ms dop idag, om vi tar oss fram med vagnen vill säga.
Gisses vad me snö de kommit.
De är nästan lika mycke snö nu som de va förra året i februari-mars nångång.
Snart ser vi inte vår brevlåda om vi tittar ut genom fönstret.
Jag hade hoppats på att de skulle ge sig efter plogbilen varit ute igår, men så vaknade jag upp till snöstorm IGEN! Suck och åter suck!

Ska drick upp mitt te och sen göra mig iordning inför dopet, måste bli en tidig lunch och sen ska alla kläder på!

Inga kommentarer: