tisdag 16 november 2010

Stadsresa

Vi började dagen på öf där vi idag gjorde ljuslykor som nu pryder köksbordet.
Efter en tidig snabblunch åkte vi in till stan för att klippa storgrabben, jag hade egentligen bokat en tid just innan dopet men de passade inte herrn!
Han skulle vara nyklippt till fotograferingen med dagmammorna i slutet på veckan!
Sen tog vi en sväng på Lindex där de lägligt nog va rea.
Lillprinsen fick en body, ett par byxor och en kofta, allt lite stort visseligen men så småningom växer han väl i de.
Lillskruttan fick en klänning och en tunika och storgrabben en t-shirt och en mössa.

Nu ska vi överleva middagskaoset, och kvällsbestyren sen får jag släppa allt för en timme och gå på träningen kl åtta.

1 kommentar:

zalina - mamma till olivia sa...

Tack :) jag känner mig nöjd med den nya möbeln! Hmm, det var rätt länge sen jag köpte dom men jag tror det var på mias lustgård? Så kolla där, kram