fredag 12 november 2010

Morronen göra

Tidigt, ja alldeles för tidigt för att vara Lillskruttan vaknade hon vid 6 tiden.
De blev välling och tv i vardagsrummet så jag, karln och Lillprinsen kunde fortsätta slumra lite.
När Lillprinsen ätit klart bytte jag plats med M och somnade bums, sov nästan en hel timme.
Så när de va hög tid att kliva upp så alla skulle vara i tid till taxi, dagmamma och jobb kännde jag mig rätt pigg.

Planen var egentligen att lägga ut lillen och sen gå och lägga mig igen, men jag tog en dusch och åt frukost istället.
Sen har jag gjort massa nytta, begärt fp, mailat några viktiga människor, beställt första julklappen för tydligen är de bara sex veckor kvar till jul.
REDAN?

Jag ska slå in presenterna till E och E som vi ska på kalas hos imorrn, ringa ett samtal och kanske hinner jag även vika 2 maskiner tvätt innan de är dags att plocka in lillen som sover.
Blir en lugn dag idag.

Kvällen kommer bestå av midda och glöggkväll hos mamma!
De ska bli riktigt, riktigt mysigt!

Inga kommentarer: