tisdag 23 november 2010

Trista nyheter

Jag hade förstått att något hänt, men att jag skulle få ett cancer besked när jag ringde för att få höra vad som stod på hade jag inte räknat med...
Vi är inte släkt men personen har ingått i vår familj så länge jag kan minnas.
Nu håller jag alla tummar jag kan att allt ska gå bra sen kan jag bara finnas för dom som nu behöver mig.

Natten blev orolig, jag hade svårt att somna efter samtalet, tankarna malde på, troligtvis kännde väl Lillprinsen av min sinnesstämning så som grädde på moset så har han ätit och snuttat hela natten.
Jag har bytt sida ungefär en gång i timmen så nå vidare pigg känner jag mig inte.

Barnen lämnade jag hos dagmamman, sen gick jag en stund på öf.
Nu är jag hemma och ska utfodra mig själv och Lillprinsen sen ska vi tillbaka för tredje träffen av föräldragruppen.
Idag stod tydligen matlagning på schemat!

M ska till Övik och se hockey ikväll, så jag och barnen går till mamma för midda och sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar om!!