måndag 25 april 2011

Gårdagen

Jag började gårdagen med en riktig långprommis med mamma.
Sol och nästan helt vindstilla, hur underbart som helst!
Väl hemma slängde jag i mig lite lunch och tog sen med mig Lillprinsen in.
Skurade toan, dammsög och bäddade sängarna medans han lekte på golvet.
Hann även skala potatisen med lite hjälp av Lillskruttan som roade lillebror.

Sen fick Lillprinsen gå och sova!
Fick snabb göra mig klar då främmen helt plötsligt stod på bron :-)
Efterrätten fixades och sen njöt vi av solen ute på gården.

Barnen lekte och hade hur roligt som helst.
Grillade midda och åt en alldeles för kladdig kladdkaka sen va vi alla mätta och nöjda.

Plockade ihop allt på gården och sen var de bara att natta småtrollen.
Helt färdiga somnade de utan tjafs på ett par minuter!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag trodde pysen skulle somna i bilen men han kämpade och höll sig vaken. Men i sängen slockande han på 1 sek! =D
Idag ville han komma tillbaka och leka, så det bli ju kanon nästa helg! =)