onsdag 27 april 2011

Goa föräldrar

Inte blev de mycke sömn i natt inte.
02,45 la Lillprinsen igen sina ögon, 2 matningar massa snuttning senare, närmare bestämt 06,05 vaknade vi av pappas klocka.
Strax innan 07 kom storgrabben och 07,30 väckte vi Lillskruttan.
Sen va dagen i full gång.

Lämnade barnen hos dagmamman och gick på öf, kännde att jag behövde träffa alla goa föräldrar.
Klaga lite, känna att jag inte är ensam med allt och få perspektiv på andra saker.
De är ett skönt gäng som hänger där, precis som alla andra gånger jag varit mammaledig.
Vissa kommer jag säkert fortsätta umgås med även när arbete och annat tar vid.
Kul är de också att de är rätt många pappor.
Man kan säga att vi brukar hinna avhandla dåliga nätter, mat, utveckling, otrohet, sex, svartsjuka, syskon, skiljsmässor å allt annat mellan himmel och jord!

När de stängde där tog jag och Lillprinsen en prommis så han fick somna en stund.
Så nu sitter jag på altanen, Lillprinsen sover men snart förflyttar vi oss nog till sängen för lite mat.

Efter middan är de visst återvinningen som ska besökas, får se om de bara blir M som åker eller om vi alla åker dit. Då kanske de går fortare iaf!

Inga kommentarer: