fredag 15 april 2011

Sköna fredag!

De är så välkommet med helg trots att vi knappt hunnit ha någon riktigt vecka.
M va ledig även måndag sen var jag och barnen hemma till onsdag.
Så igår va första riktiga dagen denna vecka.

Idag slutar M kl 17 sen är han ledig ända till påskdagen.
Så 9 dagars ledigt har vi tillsammans.
Skrutt att de jobbar även röda dagar, men jag fick välja om han skulle jobba annandag påsk eller nationaldagen och då valde jag annandagen.
Tyckte de skulle va skönt me en lite längre helg även framöver istället för 10 dagar nu.
En dag hit eller dit liksom!

Dagmamman har hämtat upp småtrollen och Lillprinsen har just somnat.
Idag tror ja inte jag ska göra många knop.
Ska läsa lite bloggar och surfa runt en stund, sen lägga mig i soffan och läsa lite innan de är dags för lunch och matning!

Hade tänkt hinna ut på en prommis men skulle även behöva städa lite.
Blev bjuden på midda hos mamma så där blir vi nog kvar ikväll och direkt vi alla är uppe och klara imorrn så ska vi till stan och handla.

Karln ska byta däck och stöka bort en massa vintersaker sen kommer syster och A på midda.
Vilket innebär att städningen bör göras idag!
Jaja, vi ser vad som händer!

Vad har ni för planer för helgen?

Inga kommentarer: