söndag 19 maj 2013

Roadtrip och magont!

Efter fotbollen åkte jag och storgrabben en sväng förbi apoteket för att inhandla solkräm, sommarn kom liksom plötsligt! Sen åt vi lunch i bilen samtidigt som vi styrde mot skogen och barnens farfar!

Redan på morgonen hade jag fruktansvärt ont i magen, frukost hjälpte lite och jag stod ut under fm men efter lunchen var de nästan outhärdligt!

Direkt vi kom fram la jag mig på en filt i gräset och halvsov nästan 2 timmar.

Sen drog vi vidare till barnens farmor för middag men där satt jag bara i solstolen och mådde dåligt!
Bilresan hem var grymt jobbig men vi tog oss hem.

Klädde bara av mig och lillebror och gick å la oss!
Sov 12 timmar (ok inte ostört) och mådde faktiskt hyfsat bra imorse!

Tur de för en dag till med samma ont, de hade jag inte fixar! 

Inga kommentarer: