torsdag 30 maj 2013

Solen skiner och jag njuter!

Småtrollen hade sommarfest idag och kunde lämnas lite senare!
vi tig sovmorgon, latade oss, åt frukost på altanen i strålande sol och sen traskade vi iväg!
Alla dagis och dagmammor samlades på ängen. Sjöng och spelade, tittade på teater och åt sen pizza!

Jag gick en prommis innan jag fick hem för att plugga, har suttit ute hela dagen, varvat mellan altanen och solstolen!
Uppsatsen är inskickad en sista gång innan opponeringen men nu ska jag förbereda en presentation!

Måste passa på nu medan jag kan, både att vara ute, träna och hämta barnen tidigt! De blev dock ingen premiär med cykeln idag och inte heller något gympass men väldigt mycke sol och barnen fick komma hem lite tidigare!

Bjöd mamma på midda, kycklingsallad. I värmen är jag sällan hungrig och de känns alltid grymt jobbigt att gå in och laga maten, sen har vi varit över till syster för fika!

En toppendag helt enkelt!


Inga kommentarer: