torsdag 26 augusti 2010

Dagens

Foto: Sonen
DAGENS VILL HA: Idag är jag väldigt nöjd
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbrallor, linne och kofta
DAGENS SMINK: Bättrade på gårdagens sminkning
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: Besöket av E
DAGENS LÅT: Lite mix megapol
DAGENS PLANER: Lillprinsen ska äta sen vill jag sova
DAGENS SAKNAD: Mannen
DAGENS DUMMASTE: Troligen så överreagerade jag, men lite stött blev jag allt av den onödiga kommentaren...
DAGENS SJUKA: Min hosta som aldrig verkar vilja ge med sig
DAGENS DROG: Te för att värma min frusna kropp
DAGENS ROLIGASTE: Myset med småtrollen vid nattningen
DAGENS FAVORIT: Småtrollen
DAGENS KÖP: 2 paket blöjor, 3 tomater och 2 paket bacon
DAGENS GODIS: Lite gofika med E
DAGENS HUMÖR: På topp om man bortser från tröttheten

1 kommentar:

Elin sa...

Jätteroligt att träfa dig och sötnosen idag! Det var väl inte jag som gett en onödig kommentar? :O
Kram!