lördag 28 augusti 2010

Sovande prins

Foto: Google

Mamma kom förbi lagom till kvällsfika, sen har vi mest suttit och tittat på bilar inför hennes planerade bilbyte. Hann me en massa annat surr, lite nötter och lite godis också.
När mamma åkt hem hamnade karl och Lillprinsen i soffan medans jag fick göra nytta.
Lillprinsen somnade på pappas mage, å nu tror jag bestämt även pappan somnat.
Själv har jag röjt undan och vikt bort all tvätt.
Var på väg att tömma diskmaskinen men på vägen hamnade jag här.
Funderar på att gå och lägga och låta killarna sova på soffan, så får M väcka mig när lillkillen vaknar och vill äta.
Samtidigt så vet jag att jag är mycke tröttare om jag bara får sova en stund och sen bli väckt än om jag håller mig vaken. Frågan är bara hur länge han tänker sova.
Vad var klockan när han åt?
Fick ett roligt sms idag, är såå glad för din skull! Nu håller jag tummarna :-)

Inga kommentarer: