fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:e augusti

Oturs eller turdag, ja den kan man fråga sig?

Jag njuter av att slippa åka in på sjukhuset och väga Lillprinsen idag, istället fick vi gå till bvc här i byn och vågen visade en stabil vikt. Inte ett gram ner sen början på förra veckan så jag tror jag vågar hoppas på en förändring.

Jag har dock fått väldigt ont i magen och är lite orolig över att det kan vara början på en infektion.
Skulle dock avvakta under dagen och se hur de utvecklar sig, blir de värre så skulle jag åka till akuten, enligt rådgivning med en sköterska på KK.

Rastlös som jag är så ringde jag dagmamman och bad henne ge A en åksjuketablett och sen ringa när A vaknar.
Då åker vi till stan (ändå) och fixar en ny cykelhjälm åt lillskruttan.
Systers hund hade nämligen tuggat i sig halva när de va barnvakt sist.
Blir nog middag i stan och sen kanske en snabb handling för att köpa de viktigaste inför helgen.

Inga kommentarer: