tisdag 31 augusti 2010

Över förväntan

Hade ställt in mig på en morron med ett smärre kaos då de är första veckan M börjar tidigt och jag själv ska göra oss fyra klara.
Trodde kanske med lite tur att vi skulle vara på öf innan 10.
Förvånad blev jag när vi stod redo på gården 8,15.
Kan kanske bero på att S vaknade när M åkte vid 6,30 och då passade Lillprinsen på att äta redan då.

Träffade på mamma utanför öf, S bjöd in sig själv för lite lek så då bjöd jag in oss på lunch.
Åtta barn runt matbordet men allt flöt på fint.
Sen gjorde de tre killarna visseligen mycke hyss men roligt hade dom.

S liftade hem med pappa, A ville cykla så vi traskade hem i spöregn.
En stund innan kvällsfikat blev jag lämnad själv med de små, M åkte iväg med mamma för att provköra lite bilar.
Tur Lillprinsen gillar när man sjunger annars hade läggningen kunnat bli totalt kaosartad,

Nu sover iaf alla tre, men nån nytta kan jag inte göra då den minsta bara vill sova i famnen.
Därför tar jag mig en kopp te och kanske en liten bit choklad och bänkar mig framför tv:n.
Tvätten får karln ta hand om!

Inga kommentarer: