lördag 16 oktober 2010

Fredagnatt

A kom vid 21 tiden, då slängde vi oss i soffan och såg Idol, killarna drack mest öl och kikade in fyrhjulingar på nätet.
Åkte in till stan strax innan 23 för att hämta hem syster som hade jobbat.
Va redan då lite småsugen på strips, men nej inte kan man väl köpa de mitt i natten?
Vid halv 1 tiden började de pratas mat och killarna kom på att de promt ville ha Maxmat, så de var bara att pallra sig in till stan.
De va lääänge sen ska jag säga, har nog aldrig varit på mat kl 1 på natten de senaste 6 åren iaf.
Där står man osminkad och i mjukisbrallor och blir uppraggad. N försökte säga tt jag var gift, hade barn hemma, ja dessutom en lite bäbis.
Men de hindrade inte den killen.
Ringde mamma också som varit ute på pubrunda så hon följde me oss hem och åt hon me.

Gick isäng vid 3 tiden då Lillprinsen ville ha mat. Han var nog rätt förvirrad över att vi inte låg i sängen redan vid 21 som vi gjort sista dagarna.
Tog nästan 2 timmar innan jag somnade och yttligare 2 timmar senare tassade Lillskruttan ner till oss.
De innebär morron!
Karln va inte direkt körklar, tur A körde för jag hade inte kört in dom!
Morronens kommentar va:
- När gick vi och la oss egentligen?
- Vid 3 tiden
- Ojdå, de va inte så bra
- Nää men vi sa till flera gånger att ni skulle upp och jobba så du får då skylla dig själv.
- Inte kan väl jag rå för att jag glömde bort tiden

Jaja, de är iväg, syster och vovven sover i källaren, Lillprinsen sover ute i vagnen och vi andra leker vid köksbordet!
Välkommen lördag!

Inga kommentarer: