lördag 30 oktober 2010

Låt oss tala om kärlek


Jag hittade den här hos Alexandra.

Är du i ett förhållande? Ja
Har du kysst någon idag? Ja
När går gränsen vid otrohet? Jag tycker inte att kyssar är ok
Är du romantisk? Inte direkt, men jag har mina stunder jag me
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Snäll, omtänksam & rolig
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Jag har mina (mindre bra) sidor, men trots de är jag nog rätt enkel att vara med
Vad är viktigt i ett förhållande? Prata, respektera och skratta. Lite sex och bråk behövs också
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Klart jag har, vem skulle jag annars gråta framför om inte någon jag tycker om?
Har du lekt med någons känslor? Ja
Hur många har du varit ihop med? Ett par stycken men bara 2 längre förhållanden
Hur länge höll ditt längstaFet förhållande? 8 år and counting
Hur länge var ditt kortaste? 7 månader om man inte räknar flörtarna på några veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Nära
Är du en bra pojk/flickvän? Ja
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Karln
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Både mamma och pappa var 22 när jag föddes, då hade dom varit tillsammans ett drygt år tror jag...
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Absolut inte
Hatar du ditt ex? Nej
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja trots att de berodde på hans snesteg så ville jag de under en period
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Kort, presenter och alla minnen
När du vill ha någon, vad gör du? Tar de jag vill ha
Bästa raggningsrepliken? Dom där raggningsreplikerna har jag aldrig varit bra på
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Lika dålig på de
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min bästa vän, alltså han jag är gift med
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Bryta ihop och komma igen! De behöver nödvändigtvis inte betyda skiljsmässa men då finns de ett problem att lösa
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Är redan gift
Vill du ha barn? Vi har tre stycken, och jag skulle gärna vilja ha iaf ett men gärna två till
Blir du lätt kär? Ja
Vad faller du för? Humor, utstrålning och intresset för mig
Vad är det mest avtändande du vet? Allt från egoism till tubsockar som hasat av så karln får labbfötter
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Viktigt
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Hur raggar du? Har inte behövt ragga
Har du en ”utseendetyp” hos killar? När jag var yngre ville jag ha en vältränad gymnast med snygg mage, brunt hår och mörka ögon. Alla som känner mig vet att jag misslyckats på alla punkter. Å inte bara en gång!
Vem var din första kärlek? Jag var inte riktigt kär förrän jag blev tillsammans med A. Han var snäll, omtänksam och vi hade rolig tillsammans. Men de kom fram dåliga sidor som resulterade i ett par snesteg. Vi fortsatte dock vara kompisar trots att vi gjort slut.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Vill man, så varför inte?
Vad tycker du om one night stands? Inte nåt jag föredrar, men om man vill så visst
Är kärlek allt i livet? Ja, men främst till sig själv och barnen. Ett förhållande är bara ett plus!

Inga kommentarer: