fredag 29 oktober 2010

Lillprinsens ensamtid

Jag njuter verkligen av den tid jag har ensam med Lillprinsen.
När de andra småtrollen är hemma är allt så intensivt, de händer saker hela tiden och det finns aldrig en lugn stund.
Jag går omkring och ammar och han får hänga med som en trasdocka på höften.

Jag gjorde bort massa nytta på fm när han sov, efter lunch la vi oss på soffan för matning.
Där blev vi kvar till nu, 3 timmar i soffan med ren kvalitetstid.

De är så trevligt att ligga där och små snacka nu när jag iaf får ett par leenden till svar och även ett par ljud har börjat komma.
Nu fikar jag mellis och grabben ligger som en solstråle på golvet.
Jag hoppas de håller i sig för jag hann inte börja me middan på fm så de ska vi snart ta tag i!
Skala potatis med en hand vet jag redan är nästan omöjligt.

Inga kommentarer: