fredag 29 oktober 2010

Fredagsmys

De är sällan vi gör något speciellt på fredagar, de beror nog mest på att de är så sällan M är hemma med oss.
De är faktiskt den absolut jobbigaste dagen av hans sena veckor.
Alla andra har främmande, går bort, umgås med vänner eller bara myser hela familjen.
Här sitter jag själv med alla barn, vilket självklart är mysigt de me, men jag har bara två armar och två knän.
Därför brukar vi inte ha fredagsmys så som många andra verkar ha. För oss är fredagen som en helt vanlig dag.

Men ikväll!
M slutar för ovanlighetens skull tidigt och jag är borta på tjejmidda imorrn.
Så ikväll ska vi mysa i soffan med lite chips och pepsi.
S valde chips och A fick välja dricka.
Kanske blir de lite efterrätt efter middan också, de beror på hur snäll Lillprinsen är om jag får något gjort nu efter han ätit klart.

1 kommentar:

Anna sa...

Jaså? Vi har inte gjort nåt speciellt på helgerna eller fredagar på evigheter.. jag jobbar varje fredagkväll och helg så det går ju inte riktigt då..