tisdag 12 oktober 2010

Softar morron

S som igår var väldit spak men ändå inte hade mer feber än 37,9 vaknade idag på strålande humör.
Febern är borta, likaså huvudvärken. Dock så har han fortfarande taggtråd i halsen men de löser vi med halstabletter.
Vi hade iaf bestämt oss för en lugn fm hemma, ingen öf.
I eftermiddag har jag ett möte, barnen skulle varit hos dagmamman men jag får hålla dom hemma idag med, så de får följa med. Tur vi ska vara på Torpet, då finns de iaf lite leksaker för dom att roa sig med.

Även om S nu är frisk, blir de inget bad idag heller. Jag vill hellre att han är helt, helt fit for fight till imorrn när vi ska på Middax igen.
Vi satsar på badet på fredag om vi får barnvakt till Lillprinsen dvs.

Nu ser de ut som om Lillskruttan ska måla vattenfärg och grabben ska se skoterfilm.
Själv ska jag nog bädda lite sängar, vika undan lite tvätt och sen lösa korsord om jag hinner innan Lillprinsen vaknar där ute i vagnen.

Inga kommentarer: