fredag 18 mars 2011

De är helg igen!

Ja åsså var de fredag igen då!
Men inte vilken fredag som helst, idag får vi besök av våra kära vänner som lämnat Umeå för ödemarken!

Barnen blev upplockade av dagmamman strax innan 9, och innan dess hade jag och Lillskruttan hunnit bädda S säng.
Lillprinsen sover ute på bron och jag sitter här.
Har som vanligt min deadline och om ca 20 min när tekoppen är tom ska jag skura toaletterna.
Sen är de bara bäddsoffan i källaren som ska bäddas iordning.
Vi har antligen två eller fyra övernattande gäster ikväll, imorrn blir de defenitivt fyra!

De värsta med att bädda rent i alla sängar är tvättberget efteråt!
Vem ska ta hand om de?

Lista tre bra saker:
* Vi ska grillpremiära ikväll
* Bästa E och E kommer hit över helgen
* Jag har en kopp gott te framför mig

Inga kommentarer: