torsdag 31 mars 2011

Familjens projektledare

Håll tungan rätt i mun!
För här ska de planeras!

Har just suttit med M schema, mitt schema och sen skrivit barnens schema.
Nu är jag förvisso mest hemma men jag har en del "dead lines" som jag måste hålla, en del möten och träffar som jag måste gå på.

Sen de gjorde om schemat på karlns jobb blev de mycke svårare att hålla reda på veckorna. Nu jobbar de halva veckan en tid och andra halvan en annan tid.
Vissa veckor har de tre olika pass de varvar mellan åsså kommer de en jobbarhelg, en ledig dag en röd dag då de jobbar som helg osv...
Jag blir helt snurrig!

Jag kan inte leva utan almenackan, en på väggen, en i väskan och så telefonen!
Allt ska in överallt!
Punkt!

Hur tusan ska de bli sen när jag förhoppningsvis börjar plugga.
Planering är iaf nåt jag kan men de kan nog bli snäppet jobbigare att få ihop livet igen!

Inga kommentarer: