onsdag 16 mars 2011

De va visst länge sedan...

som jag satt vid datorn och skrev!
Helgen spenderade vi som ni kanske såg mest på skotern.
Skoterkörning, grillning, lunch, och bus.
Midda hos svåger med familj.
Mer skoterkörning och lite tv tittning.

Missade träningen i söndags och de lär inte bli någon ikväll heller. Förkylningen har tagit min kropp i beslag och imorse vaknade jag med ont i örat också!
Fast de är bara muskel ikväll så egentligen skulle jag nog kunna gå..?

Igår va barnen lediga, vi började me utelek och avslutade fm med hamburgare på mammas altan.
På kvällen jag gick och Lillprinsen iväg på smyckeparty. Mycke fint, men jag hittade ändå inget jag som direkt blev superkär i.
Därför gick jag hem tomhänt men med pengarna i behåll!

Idag har jag en hel drös me saker som ska skrivas och fixas, men me ont i huvudet ont i nacken och en som vanligt kass natt i bagaget vet jag inte riktigt hur de ska gå.

Inga kommentarer: