torsdag 31 mars 2011

En helt vanlig dag?

En skit natt, en försovande karl, två morronpigga barn som väcker den tredje och en trött mamma!
Ja de ser ut ungefär som vanligt.
Karln brukar visseligen inte försova sig speciellt ofta, men man kan ju iaf inte anklaga honom för att vara seg. 4 minuter efter han stutsat ur sängen låste han dörren.

Träffade en bekant på väg till dagmamman, där blev jag stående i 45 minuter innan vi kom på att vi kunde gå hem tillsammans.
Skönt att höra den verkliga historien eftersom ryktena redan cirkulerar i byn. Tragiskt men nu kan allt bara bli bättre!

Lillprinsen vaknade för en stund sen, på dåligt humör då han brukar sova typ en timme till.
Så jag tror jag matar honom innan jag fixar min egen lunch!
Finns visseligen inte mycke mat här hemma men nåt kan jag nog sno ihop!

Förresten, ingen som är sugen på att grilla imorrn?
Skitjobbartider ställer till de för så många...

Inga kommentarer: