söndag 20 mars 2011

Om de vore annorlunda?

Vi har haft en toppenhelg, även om vissa drog ner stämmningen lite på fredagkväll.
Men överlag har vi haft de toppen!
De blev en lugn lördagkväll. Körslaget och bärpaj, lite surr och sen rätt tidigt isäng.

N och A åkte iväg vid 10,30 på fm och E och E for vid lunchtid.
Sen drog även vi in till stan, först en sväng på Biltema och sen Barnens Hus.
Jag har bestämt mig för att köpa en ny cykel!

Efter de for vi till E och G på lite kalas, vilken underbart god kladdkaka vi fick!
Åt så magen höll på att spricka och jag nöjde mig med lite fil till midda!

Nu ligger karln och barnen i sängen och ser film.
Jag ska surfa runt lite och kika på torktumlare, sängar och cyklar på blocket. Läsa lite bloggar och sen göra en beställning på Ellos.
Hinner jag ska även toan skuras lite.
Så många vi varit här i helgen så känns den inte allt för fräsch!
Har jag energi över så finns de ju som vanligt en del tvätt att vika också, men den skulle jag tro finns kvar imorrn!

Inga kommentarer: