tisdag 25 september 2012

Ett i ett!

När hinner man med, tiden går så fort att jag knappt hinner med att andas!

Vi var supersnabba jag och barnen imorse, från att jag vaknade tills vi klädde på oss ytterkläder, 25 minuter.

Efter den vanliga rundan runt byn fixade jag frukost och startade plugget på en gång.
Sen satt jag pall vid köksbordet till närmare 12.30 då jag insåg att lite lunch vore passande innan jag var tvungen att göra mig i ordning och hämta storgrabben på skolan.

In till stan med S, fixade innebandygrejer och tog honom till frisören, därefter gärnet till innebandyträningen och sen hem och äta middag.
Dusch av alla småtroll (och sjögång på toalettgolvet) så har vi roat oss med S läxa resten av tiden.

Nu ligger alla små i sina sängar, jag tänker prova andas, alltså ordentligt. Inte korta små andetag som mer liknar hyperventilera...

Inga kommentarer: